Cans50 zaten ilk 3 at bebek kandan besleniyor annede ki depolardan. 3 aydan sonra annenin yedigi geciyor.
Doktorumdan cok memnunum istanbul kurtkoyde neslihan alana gidiyorum 🙏🏻 Folik asitimi degistidi bu ay icerisinde iyot b12 ve d3 olan daha kapsamli folik almaya basladm. Bi tik daha iyi gibiyim ac birakmamaya calisuyorm kendimi surekli sari beyaz leblebi yanimda 🤗 Yesil eksi elma yiyorum bir de bana o da iyi geldi 😍