Bende tüp bebek ile ikizlerime gebeyim banada dua edin de sağ Salim kucağıma alayım 🤲🏻 Sizlere nacizane tavsiyem transfer sonrası düzenli ilaçlarınızı kullanın bol su için ben ananas ve avokado ve kuruyemişler tükettim kuru dut falan da yedim faydalı olduğuna inanıyorum. Ayrıca ben tuvalet dışında hep uzandım açtım dizilerimi yattım izledim pozitifi öğrendim yine de yatıp dinlendim bol bol. Yemeğimi temizliğimi kardeşlerim yaptı sağolsunlar. Şimdi tabi aktifim ama yine de risk olmadın diye fırsat buldukça uzanıp dinleniyorum. Stresi kafana takma herkes stres yapar bende yaptım. Kafanızı dağıtmak için dediğim gibi ya dizi bulup izleyin yada arkadaşlarınızı falan davet edin yalnız kaldıkça kafaya takılıyor illaki. Allah yardımcınız olsun inşallah sonuçlarınız çok güzel olur dualarım sizlerle