VefaZumrud aslında ilaçlarımı düzenli kullandım haftada bir iğne vurunuyorum zaten. Ev işlerini eşim yapıyor sağolsun sadece kahvaltı ve akşam yemeği bende o da eşimin yardımıyla hatta iki kez de dışarı çıktım küçük adımlarla biraz alışveriş yaptım. Dün gittiğimde de kesin düşmüştür filan korkusu oldu ama uzamıştı sevindim. Daha çıkmam ama 30 haftalık oluyorum bebek büyüdükçe baskı daha da oluyor çünkü. Stres yapmayın düzelmiyor ama en azından daha iyiye gidiyor 🍀🍀🌻