Bende bundan 2 sene önce sağlıksız gebelik geçirdim kürtaj oldum aynı zamanlarda aile bireylerimden birinin kötü hastalığını öğrendim bu süreçte anksiyete bozukluğu yaşadım basit bi ilaç kullandım 6 ay boyunca tekrar hamile kalmaya cesaret edemedim. Zaman herşeyi çözdü allahtan. Allaha şükür şu an 28 haftalık hamileyim günler yaklaştıkça yavaş yavaş ortaya çıktığını hissediyorum. Bende nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum. Doğumu hiç düşünmemeye çalışıyorum o kısmı erteliyorum çok üzerine düşünürsem ilaç kullanacak hale tekrar geleceğime eminim. Keşke elimizde olsa fakat o süreci düşünmemeye çalışın. Anı yaşayın su an bulunduğunuz haftayı su anki süreci yaşayın herşeyi kademeli düşünün.