Rmys-27 Çok teşekkürler hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah ☺️🧡 sezaryen olucak ama doktorumuz 38. Haftaya girsin en azından dedi ben de ayın 23 olsun istiyorum 23 ünde 37+4 oluyoruz, bilmiyorum bakalım sanırım 38 beklicez kendi erken gelmek istemezse ayın 15 inde kontrolümüz var kesin günü o zaman netleştiricez sizin neden 34 de alıncak. Benim miyomlarım var daha fazla o yüzden bekletmek istemiyor doktorum