Sancarefeem 4. Aydan beri asagidaydi bebegim erken dogar dediler ilk dogumumda erken 33+5 oldugu icin risk artti. 3 gune bir Igne serumla idare ettik dahada asagiya yerlesti agrilar cekilmez oldu nstde cikarsa sıkıntı demisti cikmaya basladi 30 hafta 32 hafta biraz daha derken mucize sekilde 33 bitirdik bu zamana kdar doktorum kac kere dayanamiyorsan alayim dedi ben istemedim kucuktu diye artik benimde dermanim kalmadi son kontrolde dikislerim incelmis artik patlarsa riskli dedi bebekte asagida oldugu icin yeri kalmamis strese girer riske atmayalm artik yeternce dayandin bu kadar beklemiyordum dedi doktorumuz ciger gelistiricilerimizi olduk ve gun verdi 😊