ayayselll Aynı sıkıntı bende de var maalesef.. ilaç felan da fayda etmiyor. Soğuk süt içiyorum genelde. Bir süre rahatlatıyor.👍
Busraa11 TuralGulshen doktorum şurup verdi rennie duo tavsiye ederim aninda kesiyor tabi doktoruna danşmalsn
Zeynepcelik Busraa11 evet oda bir secenek bende kulandi m sonra biraktim süt iyi geldini anladim fark ettim
Zeynepcelik Gulsel zencefir in hamileligin ilk baslarinda iyi olmadini duydum süt ü bosvermesin süt cok cok iyi geliyo cnm😊
Zeynepcelik TuralGulshen kesinlikle soguk süt hic biseyin kalmaz ben 39 haftamdayim kesildi artik yanmasi ama bu ana kadar günde bi litre iciyordum hem bebişe saglikli hem bire bir yanmayi kesiyo
Bhr075 Zeynepcelik bende oyle duymuştum doktoruma sordum ve bir sakıncası olmadığını söyledi yoksa kötü olan şeyi neden onereyimki?
Zeynepcelik TuralGulshen tatlim yanma herkezde farkli bende 35 haftama kadar oluyordu baharatli veya ekşi seylerde bulgurda felan ama sevmesende ufak bi bardak ic oldukca ic
Busraa11 Zeynepcelik bende sütü hic denemedim ama denemekte fayda var ilać kullanmaktan iyidr dogal yöntemler
Baloglumveannesi TuralGulshen kaç haftalık gebesin canım benim 32.haftam be şimdiye kadar caviscon şurupla geçiriyorum dördüncü şişedeyim ondan başkası fayda etmiyor