alparslanannesii1661 yok benimde ikinci. İlki bir buçuk yıl önce boş gebelikti 8 haftalıkken aldılar.
@[silindi] kuzum bir kere hamile kaldıysaN endiselenme. Benim doktorum öyle demişti, kist miyom, PCO yok. Rahmin şekli bozuk olsa hamile kalmazdın, stres yapma dedi. Stres yapma olur bak göreceksin ben dogurmadan sen hamile kalmış olacaksın 😂