Canım geçmiş olsun bence hiç korkma hastanede olman evde olmamdan daha iyim emin ol bebegin için orada gereken herşeyi yaparlar. Haftan gayet normal bebeğinin gelisimide iyiyse hiç korkma. Piskolojini sağlam tutmaya çalış güçlü ol ki bebeğinde güçlü olsun stres yapma🙏🏻 Allah şifa versin,kolaylık versin inşallah Sssssyyyy