34 haftalık gebeyim ama bebeğim bir iki hafta geri kilosu 2 kg. 3 cm açılmam var kanamam var hastanede yatıyorum psikolojim çok bozuldu bu şekilde olup doğum yapan var mı bekler mi biraz daha . Doğum korkusu bebek Yaşar mı korkusuyla ağlamaktan canım çıktı nolur tecrübenizi paylaşın.