halimos25 hiç korkma benimde ilk gebeliğim de düşük oldu ikincide doktor tedbir amaçlı kullan zararı yok bebeğin daha iyi tutunmasını sağlar dedi ve 3 ay kullandım çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadan sağlıkla kucakladım yavrunu . Sende stres yapma herşey yolundaymış tedbir iyidir