Benimde ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı. Bu gebeliğimde 12.haftaya kadar tedbir amaçlı progestan kullandım 😌 korkmayın düşük geçmişimiz olduğu için tedbir amaçlı oluyor. İçinizi ferah tutun benimde çok korkularım vardı çok şükür 27haftalık olduk bile 👶🏻😊😍