Royem62 https://www.hizliresim.com/7db7pzm kızlar adete 2 gün var bi denmk istedim yumurtlamanın da 11. Günü adet günü yada geçince yapsam daha sağlıklı galiba
Dygrd Royem62 zavallı test şiddete uğramış 🤣 hayırlı olsun çift çizgi canım hemenmi çıktı çizgi 15 dk sonra çıktıysa sayılmıyor insallah gebelik vardır hadi koş sağlık ocağına kan ver 🤗🙏🙏
Royem62 Deletedmom_85 yumurtlamanın üstünden en az 12 14 gün geçmesi lazım idrara karışması net sonuç için diyoorlar kuzum
Deletedmom_85 Nzli-brfn00 iki çizgi bariz belli dikkatli bakmaya gerek bile olmadan belli ediyor kendini 😊
kalpatisi_ Royem62 benim gözlerdemi bi problem var anlamadım. Yakınlaştırdım baktım göremedim uzaktan baktım göremedim dikkatlice bakıyorum diğer çizgiyi göremedim. Görenler işaretleyip bi atabilir mi acabaa 🙄
Royem62 balbocegim27 inşallah vardır 2 gün sonra adet günümde tekrralıycam dua edin bana bu 13. Ayım artık bende mutlu haberi almak istiyorum
PinarNurTuyji Royem62 amiin ben de böyle testle öğrendim hemen ertesi gün kan verdim kan verip kandan takip yaparsanız sizin için de daha sağlıklı olur :)