Ben daha doğum yapmadım. Vajinal doğum yapanlara da sezaryen doğum yapanlara da saygım var. Ama benim de tanıdığım bütün kadın jinekologlar ve erkek jinekologların eşleri sezaryen doğum yaptı:) Benin doktorum da iki tane sezaryen doğum yapmış. Ben sezaryen istiyorum diyene kadar beni asla manipüle etmedi. Ben istiyorum diyince en mantıklısı dedi.
bekarlığımdan beri sezaryen doğum istiyorum ben. Vajinal doğum videosu izlediğim için de olabilir:) limon kadar yerden bir karpuz çıkması ürkütücü geliyor bana. Bir de çocuk gelmeyince vakumla almaları, o kadar saat sancı çekmek, doğumda oluşabilecek komplikasyonlar… doğum sonrası oluşan deformasyon vs…
bir de benim etim sarkmaya çok müsait. İc dudaklarda asimetrik vardı biri daha uzundu. Bekarken ufak bir iç dudak operasyonu geçirdim kendi isteğimle. İç dudaklar eşitlendi. ()Annem dışında kimse bilmez… ) ona rağmen yine asimetrik oluştu:( zaten şekil olarak çok beğenmiyorum vajinamı. Bir de doğum deformasyonu olursa bunalıma girerim ben.
sezaryenin de zorluğu vardır elbette ama bence eskisi gibi değil yani. Arkadaşlarımın yüzde doksanı sezaryen doğum yaptı kimseden aman aman şikayet duymadım yani. Artık doğum tercihi dikişini nerede istediğine bağlı bence. Dikiş dikiştir sonuçta.