Edda112 hayır böyle bişey olmadı ilk doğumum normaldi ve epizyotomili olmuştu ona rağmen hemde,siz o doktorlara bakmayın bence normal doğum için bi engeliniz yoksa kesinlikle normal yapın adı üstünde normal olan bu,sezeryan anne ve bebek hayatı tehlikeye giren durumlarda gerekli birşey tabiki isteğe bağlı olanlara da saygı duyarım. Ama böyle bi gerekçe gösterip insanı normal doğumdan soğutanlara doktor demeye ne hacet..