Ipek3427 ilaydanurhavvat Dünkü şafak kaç postuma son 21 yazmıştın canım Kurban olduğum Allah 5 dakika sonrasının garantisi yok Allah analı babalı büyütsün canım🙏
Deletedmom397 Bende 37de doguracagimi hissediyorum 😂 yada o haftada dogurmak istedigimden mi bilmiyorum bir umut ısıgı oldun bana 🤗 adiyla büyüsün inş
mucizemizibekliyoruzz ilaydanurhavvat asıl doğum nasıl oldu o süreci anlatsaydınız 😄 sezeryan aşamaları. Bu arada analı babalı sağlıkka büyüsün 🙏🏻
ilaydanurhavvat mucizemizibekliyoruzz canım anlatmak istemedim çümkü bbim için kötü geçti sizlere antaıp korkutmak istemem 😌
Zeynepeymen ilaydanurhavvat maşallah allah analı babalı büyüsün inş cnm darısı bizlere inş. Ultrasonda cıkan kiloyla dogum kilo fark varmı acaba
ilaydanurhavvat Zeynepeymen en son 36+0 da gitmiştim 3100 gramdı canım zaten 37+0 da doğum yaptım 3.250 gram dığdu canım🙏🏻