Twinsmom66 Bilgeklc evet ilk gebeligimde kullanmıştım yumurtlama dönemi ve sonrası hep ağrılı oldu kaşık ağrılarım çok tu son zamanlar yürüyemez olduğumu hatırlıyorum
Bilgeklc Twinsmom66 umutlanmak istemiyorum çünkü ben çok test yaptım eşimde boşa umutlandırmıyım şimdi yoksa yine üzülürüz😞