Bilgeklc Merhaba arkadaşlar ben geçen hafta 1 bjçuk hafta önce klomen kullandım ve çatlatma iğnem yapıldı doktrumu arıcaktım ama hastanede yokmuş şuan adetşme 8 gün kala kasıklarımda yürüyünce adet ağrısı gibi ağrım oluyo şuan adetime 2 gün var ve hala devam ediyor bazen ayakta bazen de yürümedipim halde ağrım oluyo acaba neden olduğunu bilen varmı dokturumu yarın arıyabikirim merak ettiğim için soruyorum buarada 19 yaşındayım 1 buçuk yıllık evliyim pko olduğumu yeni öğrendim 9 aydır korunmuyoruz kusura bakamyın uzun oldu hakkınıxı helal edin şimdiden teşekkürler☺️
Aysenurtsr Bilgeklc klomen bu tur agrilari yapiyor. Igneden sonra ozellikle. Adetinizi bekleyin siz yine emin olursunuz 😌
Bilgeklc Saremelek şey hiç test yapmadım adet ağrısı oluyo sadece hamilemiyim bilmiyorumda ondan şüphelenmiyorum oda olabilir aslında kafam karıştı bence bekliyim
Saremelek Bilgeklc ben 4 gün kala gittim sağlık ocağına test yaptım hamileyim çok şükür Rabbim sanada nasip etsin inşallah ama beklemene gerek yok doktoroda gitsen test istycek zaten 🤷♀️
MevaBera Bilgeklc belki de yumurtan çatlamamıştır kist olmuştur bazen öyle de olabiliyor ve ağrı yapabilir inşallah ama senin öyle değildir
Saremelek Bilgeklc 16 haftalığım hala adet ağrım oluyor.. ha geldi ha gelecek diye bekliyodum gelmedi çok şükür ☺️💕ama ben hissettim gittm yaptrdm
Bilgeklc Saremelek şuan memlekete geldim yakın oldam doktoruma gidicektim de rn kısa sürde merkeze gittiğimde yaptırcam
Twinsmom66 Bilgeklc evet ilk gebeligimde kullanmıştım yumurtlama dönemi ve sonrası hep ağrılı oldu kaşık ağrılarım çok tu son zamanlar yürüyemez olduğumu hatırlıyorum
Bilgeklc Aysenurtsr teşekkür edrim ilk defa kullanıyorum o yüzden bilgi sahibi değilim teşrkkür edrim
DeryaAte Bende aynı şekilde klomen kullanarak hamile kaldım benimde ilk günlerde böyle agrım oldu darısı başına canım
Bilgeklc DeryaAte ilk denemde adet ağrın oldu ve hamilr olduğunu öğrendin demi yanlış anlamadım ay inşallah olur benimde