nefizemoustafa buraya göre 1 gün var doğuma ama bende bel agrısı bacaklarda kramplardan başka ağrı yok benımde normal Doğum olucak hıc korkum yok sadece bır an önce bu agrılardan kurtulup bebegımı kucağıma almak ıstıyorum kemdınızı strese sokmayın aklınıza getırmeyın motive edın kendınızı herkes doğuruyorsa bende dogururum dıye o yüzden kafaya takmamak en ıyısı korkmayın 😌