Ikinciyibekliyorum Egeelif evet canim 36 erken baya hemde yani herhangi bir risk yoksa neden oyle birsey yapacak ki acaba doktor ? En az 38. Haftada alıyor cunku doktorlar 2 hafta iki haftadir yani icerde az zakan degil bebek icin .
Miss Egeelif ben kullanıyorum coraspin ve iğne henüz bisey belli değil normal yani ama biraz erken gibi geldi bana sizin