Egeelif basından beri coraspin ve clexane igne kullaniyorum. Igneyi dogumdan sonra 1 hafta daha kullanacağım. Coraspini ise 33+0 da keseceksin dedi. Son 2 gunum kaldi suanda 32+4 olduk . Benim ilk dogumum mecburi sezeryandi bu dogumumda oyle olacak sezeryan. Ama coraspin kullanmakla normal dogumun alakasi olduğunu düşünmüyorum.