Dilekkuru elin darda olup olmaması bence önemli değil her türlü detaylı için çok para istiyorlar açıkcası mesela dün gittim 750 TL verdik az para değil ki az ekleyince beşik alıyoruz o paraya. Ama gitme diyemeyeceğim ben de çok düşündüm gitmemeyi ama iyi ki gitmişim bebeğimin böbreklerin de büyüme varmış bu zamana kadar ultrasonda söylememişlerdi… Şimdi ona göre sürekli her kontrolde ölçülecek yani dikkat edeceğiz ileride bebeğin bir böbrek sorunu yaşamaması için. Bu önlem tedbir amaçlı bir şey aldırmakla alakalı değil.