Kızlar merhaba bı sorum olacak, detaylı ultrason hakkında, ben kiloluyum , doktorum besinci ayda detaylı ultrason a gndericem ddi , bu zamana kadar hep ozele gittik ve devam ediyoruz cnku bebeğim kolay olmadı 2. Aşılama ile oldu o yüzden korkuyoruz ozelde devam ediyoruz , bu arada eliMiz çok dar ve detaylı sartmi gitmek diye düşünüyoruz yol masrafı hastane muayene ultrason derkn 1 milyarı geçiyor yaptirsakmi yaptirmasakmi diyoruz ama korkuyoruz yapdirmasak kötü bişi olursa diye , kiloluyum diye doktorum herşeyi goremeyebliriz detaylı da görünür ded i , ikilii ve dörtlü test de temiz cikdi sizce ne yapmalıyım nolur fikir verin