Gul_hamad Arkadaslar 22 haftadayim,son 1 hafta asiri tualet ihtiyacim var. 2 dakikada bir tualete gidiyorum. Bilmiyorum normal mi,ya belki iltihab falan mi kaptim. Ne dusunuyorsun bu konuda??
NaimeYilmaz Gul_hamad olabılır tabı sık gıdebılırsın gebelıkte normal. Yanma varsa kokulu akıntı vasa enfeksıyon olablr benmde enfeksıyonum vardı ama belırtı gostermemıstı 🤷♀️
Duygu538 Gul_hamad 28 haftalığım bende çok gidiyorum 1 bardak su içeyim 15 dakika sonra hoop tuvalet🤦🏻♀️
bulutunannesi Gul_hamad bende bugün bunu düşündüm 😬 32 haftalığım bi ara azalmıştı tekrar başladı sanırım bebeğin pozisyonuyla alakalı aşagı çok baskı yapıyor 🙄
YAkyol Enfeksiyon kapmis olabilirsiniz belki cunku hafta olarak erken bence surekli tuvalete cikmaniz
Gul_hamad NaimeYilmaz yok hic bir koku ya da yanma yok. Cok az cikiyorum tualete ama sanki karnim doluymus gibi hissediyorum
Aysenurtsr NaimeYilmaz dogumunuza kadar enfeksiyon devam etti mi acaba? Dogumda bebege geciyor diyorlar ya oyle biseyle karsilastiniz mi siz?
ayaniz Ben daha 3 aylıgım gece cok uyanıyorum gün içindede cok gidiyorum,erken diye bisey yok cok normal.. rahim genisledikce normal
Gul_hamad Aysenurtsr test yaptirdim sukir hicbisey cikmadi. Cumaertesi randevum var en iyisi doktora soyleyim
NaimeYilmaz Aysenurtsr sezeryan oldum ben. Bebege gecmesı ıcın epeyce artması lazım sanırım 🤷♀️ Ben ılac bile kullanmadım bol su ıctm
Deletedmom65 Gul_hamad bende zengin olursam hamilelere özel tuvalet yaptırıcam içinde dergi ve telefon şarj etmek için priz olan
Gul_hamad Belissima hayatim 15 dakika olsa iyi. tuvaletden cikiyprum,odama geldim mi yine gitmek istiyorum
Aysenurtsr Gul_hamad oh ne guzel. Ben de pazartesi gidicem tekrar bi baktirayim. Dogum yaklastikca endiseleniyorum ben de
Aysenurtsr NaimeYilmaz dogru sezeryan olmustunuz 😌 benim bu aralar normal akintim ama normal dogum yaparsam endiselendim biraz. Hayirlisi olsun artik.