SeherS 3bebis ben sizin gibi olmuşunm , 38+2 deyim son 3 aydır ve artık son 3 gündür çok yanıyor, çok merak ediyorum saçdan mı , doktorlar mide kapakçıgından diyor ama bakalım dogunca belli olur☺️☺️☺️
ParkAys esila1987 masallah sona yaklasmissiniz artik 🤗 ben de de var mide yanmasi hatta o kadar agri yapiyor ki sirtim agriyor artik.. gece uyumak cok Lux. Daha 24+4 deyim.. aksam yemegiyle kendi yaptigim yogurda bir tatli kasigindan az nane ekleyip karistirarak yiyorum. Yemekle alinca yanmam hafifliyor Bir de pastorize sut icebilirsiniz gece yanma cok olursa. Bir iki adet Betibör biskuvi ile…. Ya da gunduz 1 kez olmak kosulu ile nane cayi yapin. Toz naneyi bir cezvede kaynatin ve dinlendirin. 1 bardak ilik sekilde icin. Cok faydasini gorursunuz..