esila1987 Haftaya girdik hala geçmek bilmeyen mide yanması var. Ne ilac içsem ne yesem de geçmedi. Sanki ömür boyu sürecek gibi😔
Cansu13 esila1987 benim Bi arkadaşımda böyle çekti mide yanmasından. Kızı öyle saçlı kaşlı doğdu ki sanırım sizinde öyle olacak🌸🐣
SeherS esila1987 biraz önce böyle bir konu açtım, 38+2 deyim son 3 aydır bitmeyen ve şu son günlerdir aşırı aşırı olan mide yanması berbat durumda🤦♀️Gaviskon şurup kullanıyorum 3 ayda 20 şişe içtimm galiba🤦♀️🤦♀️Dehşet bir yanma acıma ekşime var , hele geceleri
Busraa098 esila1987 bende de aynı şekilde ilaç kullanmadım ama sakız çiğnemek iyi geliyormuş araştırabilirsiniz isterseniz benim de 35.haftam son haftalar sakız çiğnemenin bi zararı olmaz midem yandıkça bi yarım saat çiğniyorum
3bebis esila1987 İlk hamileliğim de kızıma hamileyken 3 aylikken basladi doğum yapana kadar ekstra kusma da dahil hergun lusuyordum mide yanmasindan ölüyordum sise sise gaviskon bitiriyordum nafile hatta diyordum ömür boyu sürecek bu doğumdan sonra ohhh bir rahatladim hic bir sey kalmadi kizimda oyle saçlı doğdu ki peruk takmıs gibi 😄
Brcadn Cansu13 bence onunla alakasi yok çünkü ilk kızıma hamile iken mide yanmasından öldüm kızım kel ve kaşsız doğdu 🤭
esila1987 SeherS bende rexcon kullaniyorum. Gaviscon kesmedi beni. Uykumdan uyandırdı. Birde iyice uyuyun dinlenin son günlerde diyorlar ama nerdeee
Cansu13 esila1987 az kalmış artık sizin biraz daha sabır. İnanın kucağınıza aldığınızda iyiki çekmişim diyeceksiniz 🐣
Ayse2403 Aynı o dertten bende de var 39 haftalık hamileyim suan bulantıdan uyuyamıyorum bulantı yanma ekşime ağrı mis olmuş çok kötü sanki hiç geçmeyecek gibi "
SeherS Ayse2403 benımde mide yanması ekşime hersey vardı şimdi bulamçntıda çıktı, o kadar yanıyorki yandıkça kusturdu 🤦♀️Çok kötüüüü . Umarım geçer
SeherS 3bebis ben sizin gibi olmuşunm , 38+2 deyim son 3 aydır ve artık son 3 gündür çok yanıyor, çok merak ediyorum saçdan mı , doktorlar mide kapakçıgından diyor ama bakalım dogunca belli olur☺️☺️☺️