Tam 40 haftaligim 2 gündür kasıkta başladı sancı düzenli düzensiz şekilde dün gündüz gittim nst de hafif sancı var doğum pozisyonuna dönmüş biraz daha basi dedi gece sabaha kadar da belden vurdu sol taraftan sabah biraz azaldı o şekilde uyumuş kalmışım 1 saat falan önce peceteye pembe akıntı geldi komşumun kardeşi kadın doğum hemşiresi hemen onu aradık suyunu takip et çamaşırın islanirsa sızıntı şeklinde hemen git dedi 12 24 saat arası dogurursun bu gidişle dedi oturdum kaldım öyle napcagmi bilemeden sancıları takip ediyorum suyu takip ediyorum