Cinarsmom21 dün gece işte sizinle konuştuktan sonra sancılar iyice sıklaşınca eşimi uyandırdım hastaneyi aradık gelin dediler gittik kayıt falan derken 8 cm ile 2 saat sancı 30 dk doğum sürdü. Doğduktan sonra (normal doğum yaparsanız çişinizi yaparken bir yerden ılık su döküp bir yerden çişinizi yapın derim 😂) çünkü bebek sürtünerek çıktığı iÇin içerisi tahriş oluyor çiş de asitli olduğu iÇin yakıyor bana doktorum ılık su hazırladı suyu dökerken yaptım acımadı. Yada duşta ılık su tutarak yap dedi .