Serifedayan evet hem o küçük hem annem vefat etti bakanım yardım edenim yok oğlumu tek başıma çok zor büyüttüm hem gaz hem kolikti 1 sene ruh gibiydim daha bu sene oh büyüttük bi şekil rahatladık diye düşünüyorduk hem de kendimi 2 çocuk bakabilcek güçte hissetmiyordum 1 tane diye konuşup anlaşmıştık eşimde öyle istiyordu her imkanı sağlayabilelim yetebilelim diyorduk doğum kontrol hapı kullanıyordum ona rağmen kaldım artık dedim Rabbimin bir bildiği vardır geleceği yicek ekmeği varmış bu dünyada artık alıştım bu düşüncelere kendime güvenim geldi kız oluyor diye de eşim deli oluyor kafayı yicek iyiki ondan vazgeçmedin diyo ayaklarımı öpcek nerdeyse Rabbimde içime sevgisini düşürdü çok şükür 🌸