Minikpandam1 40′ıncı haftadan selam ne açıklık ne sancı hiçbir şey yok günde 7 hurma yürüyüş sıcak duş hepsini yaptım yapıyorum bana mısın demedi
Aleynabayram senakoc bende 40+1 haftalik doğum yaptım kızım 29 günlük oldu hatta. Bende de bi belirti yoktu doguramiyorum derdim ümidi kesmiştim hatta bi anda ne olduysa oldu. Sanci ve açılma zaten bi anda olucak sanci şiddetli vurduğu zamanda açılma olucak .. sizin bebiste gününü bekliyordur 😊
ezgikptngl ezos bu ikinciler hep mi böyle ben anlamadım ya benim ilk oğlum 37 de başlamıştı gelmek istemeye ve 38 de normal doğumla gelmişti, bu oğlum 39 oldu hala dönmedi bile sırf dönmediği için sezeryan olmak da istemiyorum napıcaz biz 🤦🏻♀️
ezos ezgikptngl benim oğlum da 40 a kadar gelmemişti suniyle zorla getirmiştik bu da aynı olucak çok korkuyorum 🥺 ikinciler kolay olurdu hani 🤦😪
Mihruss senakoc aynı gündeyiz ne sancı ne açılma 😟 şuan evin içinde yarım saattir yürüyorum cuma gününe kasar gelir inşallah suni yemek istemiyorum
H_myra1 senakoc yaa benim de hiç sancım yoktu ama 2 cm açılma rahimde yumuşama vardı suni ilr dogum oldu