yeniannna34 gece pembemsi kan geldi bu gün sabah randevum vardı zaten agrım da çoktu doktora anlattım böyle böyle diye doğum başlamış dedi nst istedi sancı cıktı 2-3 güne gelir 3 cm açıklık var dedi evdeyim şu an sancıları takip edicem ondan sonra gitcem