busra1997alpaslan2021 minik insan, küçücük alışsa ne olcak ki aslında neye ağladığını bile bilmiyor bi daha gelmicek o zamanları, bi daha bu kadar minik olmayacak zamanı gelince kendisi kucak istemeyecek zaten 😂
benimkide durmuyor aşağıya baskı yapıyor galiba değişik daha önceden tanıdık olmayan bilemedigim bi ağrı var baskı da olabilir bilemiyorum sabah olsada gitsek valla son zamanlar geçmiyormuş gibi ama geçiyor gibi de değişik, karmaşık duygular içerisindeyim 😂 sizin bebiş kız mı erkek mi