Sude-96 ben sabah kahvaltisinda genelde doymuyorum gibi hissediyorum o yüzden sabahları çok yiyorum.😃öğlenleri normal bir yemek yiyorum öyle çok olmuyor akşamları da bu aralar mide yanmalarim başladığı için pek bir şey yiyemiyorum. Öyle ara öğün huyum da hiç olmadı😃ve 12 kilo aldım bakalım kaçla doğuma gideceğim merakla bekliyorum sağolsun doktorum da kiloma hiç karışmıyor😅