birtospikannesi Aklıma kötü kötü şeyler geliyo acaba bebeğime bişey oldu da benimi zehirliyo. Bu mide bulantıları neden ilaç aldıgım halde gecmiyor merak ediyorum. Doktor kontrolüme 1hafta kadar var ne yapsam bilemiyorum kafam karısık 😓 Benzer seyler yasayan varmı?
Nilufar_1996 birtospikannesi Aslında mide bulantısı sağlıklı gebelik demek. Merak etmeyin bebekte sıkıntı olursa hamilelik belirtisi kayboluyor.
Nilufar_1996 birtospikannesi hormonlara adapte olamadığıniz için geçmiyor olabilir. Yengem iki hafta serum tedavisi gördü 6 ayında yaklaşık hala bulantisi var buzdolabını açamıyor.
_Aysgll_ birtospikannesi İlkn4 ay çok yoğun .ise bulantisi ve kusmalarim vardı . Hasta gibiydim yataktan kalkamaz, hiç bişey yiyip icemezdim. Şu bule içsem cikartirdim 😐 İlaç kullanmayı da denemedim ama hiç bı şekilde fayda etmemişti. 4 . Aydan sonra duzeldim çok şükür 🤗
slnacar birtospikannesi bana sadece onzyd 8 mg fayda etti 16 . Haftamdayım sabah yarım dil altı alıyorum günde bir taneye kadar kullanabilirsin dedi doktor ama o yarım bana yetiyor , prilam etki etmemişti onu dene istersen bide
Eceguldemir55 birtospikannesi Evet canım çoğu zaman bu durumla karşılaşanlar da oluyor kötü şeyler düşünme 🤷 hangi ilacı kullanıyorsun
Gzmlerce Nilufar_1996 boyle sacma yorum yapip insanlari panikletmeyin lutfen . herkesin hamileligi farkli ilerler doktorunuza danisin siz bu tarz yorumlari dikkate almayin lutfen
Hifaefraimm Nilufar_1996 bende bunu duymuitum o yüzden kendimi iyi hissettirmeye çalııyom ki bende arkadaştan daha ilerdeyim nerdeyse dört ay bitiyo
birtospikannesi Eceguldemir55 dramamine kullandım bitince metpamid aldım ama fayda etmeyince bugün prilam dr aldım(aksam üzeri içtim)oda asırı sersemletti ama aksam yine yemek yemekte zorlandım
birtospikannesi Nilufar_1996 serum takmadılar bana saglık ocagında.ısrar ettim doktorda prilam yazalım zaten seruma metpamid katıyoruz dedi
Nilufar_1996 birtospikannesi İnternetten de araştırabilirsiniz araştırmalara göre bulantı çekenler çoğu sağlıklı gebelik yaşamış. Bende 18 haftada hala prilam kulllaniyorum yemek saatinde ufaktan bı bulantı geliyor sonra geçiyor. Prilam Dr geceden iki tane kullanırsaniz işe yarar düzenli kullanmak lazım.
Eceguldemir55 birtospikannesi benim annem senin gibiydi doktoru ona en sonunda kanser hastalarının kullandığı mide bulantısı ilacını vermişti o annemi ancak rahatlatmıştı
birtospikannesi Mom6272 inan çok şanslısın arkadaşım. Normal mide bulantısı değilmiş bu bulantılar.Çok zorluyo hayatını
Nilufar_1996 Mom6272 yok beee canımm niye öyle düşünürsün. Hiç bulantı olmayan bulantısiz devam edenler çok var mesela benim annem 3 çocukta hiç bulantı yaşamamış bilmiyor bulantı nasıl olduğunu. Öyle düşünme seninde bebeğin çok iyi.
Nilufar_1996 birtospikannesi hahaha canım 5 gün sonra etkisini tam hissedersin ilk günde hemen olmaz o işler. Düzenli kulllanman lazım ama şart geceden iç kesin. Çok uyku yapıyor ama başta.
Mom6272 birtospikannesi valla annem hep der sen çok şanslısın diye. ama ömrümde 2 kere kustuğumu hatırlıyorum ondada 2 gün tutmuştum boğulurum diye çok çok çok korkuyorum kusmaktan. ne sevap işledim de allah bana mide bulantısı bile vermedi çok şükür😢🤲🏻
Neslikra06 birtospikannesi şu an çekiyorum o bulantıyı yatakta serilmiş yatıyorum resmen kalksam midemdekiler fırtlayacak dışarı gerçi midemde de birşey yok denilecek derece nerdeyse,bedenimdeki huzursuzlukta üstüne ekleniyor uyumak istiyorum bulantı uyutmuyor 9+3 🤢
birtospikannesi _Aysgll_ yıpratmasaydın ilaç alsaydın keşke. Allahtan kusmuyorum sadece bulantım var. Bugün saglık ocagına serum almaya gittim takmadılar prilam yazdırdım bende 😓
birtospikannesi Eceguldemir55 hamilelere her mide bulantısınıda önermiyolar bide o var. Anneniz ne kullanmıstı
_Aysgll_ birtospikannesi Prilam kullandım canım bende. Ama kusmalarima hiç etki etmedi inan. Keşke etseydi biraz rahatladım. Ama olmayınca mecbur çektim 🤦🏻♀️ hiç gecmiycek gibi geliyodu ozamanlar 🤭 Çok şükür geciyomus ama
birtospikannesi slnacar prilamı kullan fayda etmezse tansiyon takibi yaparız falan dedi bugün doktor. Söylediğin ilaçta aklımda bulunsun teşekkürler 🙏🏻
Nilufar_1996 birtospikannesi evet sabah akşam uyutuyor sonra onada bünye alışıyor ben artık alıştım bırakmaya korkuyorum bende çok kötü bulantı yaşadım 2 hafta yataktan çıkamadım yemek yemedim muz kraker yedim su bile içmiyordum.