Minedemir Bende 6. Haftamdan itibaren 15 temmuza gittim sonra 33. Haftada Medicana Rengin Hanıma geçtim fakat randevuda sıkıntı yaşamadım hiç 2 hafta sonra doğumum var kısmetse kendisi normal doğum yanlısı çok iyi bir doktor. Malesefki devlette doktor asla doğuma girmiyor. Devlet pek bi açıklamada yapmıyor size kendisi ekrana bakıp geçiyor, Hasta sayısı çok fazla zaten. Birde aşırı çok suriyeli var. Adamlarda artık bıkmış hastadan. Doğumada Sadece ebeler giriyor devlette. Yanınıza kimseyi almıyorlar bilgi istiyosun kızıyorlar vs. Ama rengin hanım normal doğumda eşinizide alıyor bilginiz olsun👍Birde dediğiniz gibi ne kadarda olsa özel gibi rahat ve hijyen olmaz. Maddi durum elveriyosa özelde yapın derim.