Minedemir ben bir senedir konyadayim. Pek bilmiyorum. Esimde çalışıyor tek başıma gidip geliyorum kontrollere kolaylık olsun diye beyhekime gidiyordum bosnadayim bende. Tipi hiç onermiyorlar ki tıp ertesi güne atmayı oyalamayi cok seven bir yer net şekilde konuşup anlatıyorlar da. Anlattıkları yetersiz rahatlatmiyor yani. Napcam bilmiyorum