Nurse_91 Hanife16 canim bu testlerde sıkıntı var galiba baksana seninkide benimki gibiymiş hep ayni çizgi
Gulcingezer Hanife16 18 yumurtlama 19 catlama gbi duruyo 17 18 19 degerlendirmen lazimdi catlamadan once icerde olan soermler daha kolay ve cabuk döller yumurtayi
Hanife16 Nurse_91 ben instgramda bir sayfa var bir gebenin günlüğü Ebru hanım ondan aldım markası surelap
Hanife16 Yaprak- 18 .teste yumurtlama değerlendir dedi değerlendirdim 19.testime daha olmamış devam et dedi kafam karıştı bu yüzden
Yaprak- Hanife16 ben geçen sene ebrudan aldım benimki baya koyu olmasına rağmen devam demişti ondan sordum canım
Hanife16 Gulcingezer 17 18 19 bugünle beraber 3gün değerlendirdim ama 18 yumurtlama olmuş dedi 19da olmamış devam et dedi bu yüzden kafam çok karıştı teşekkür ederim bu arada 🙏
Yaprak- Hanife16 hep t nin kırmızı olmasını söylerler sen hem değerlendir hemde testlere devam et canım
Gulcingezer Nurse_91 sizde daha yumurtlama ve catlama olusmamiz cok silik cnku once ikiside ayni koyuluga gekip snra t cizgisi silunmesi gerek