Nurse_91 Kızlar ovulasyon testi aldim adetin 7inci gunundeyim ve 29 gunde 1 oluyorum sizce ne zaman başlamalıyım ilk kez deneyecem tecrubeliler yardımcı olabilir mi ?
muge1661 Nurse_91 canım bende 28-29 günde 1 olurum adetimin 7. Günü başladım 13. Gün yumurtlama gördüm bugünde çatlama😊
Zeynepyazicicelik Nurse_91 doktorum 10. Ve 18.günü arasında deneyin demişti öyle de yaptım çok şükür 6aylık hamileyim🙏🏻
muge1661 Nurse_91 inşallah canım, iki ay denedim kimyasal oldu 2 ay üst üste inşallah bu ay olmaz🥲 seninde hayırlı haberlerini bekliyoruz yaz burdan🤲🏻❤️
Hanife16 Merhaba kızlar bende ovulasyon testiyle takıp ediyorum bugün adetimin 18 günü daha henüz yumurtlamayı görmedim normalmi
muge1661 Hanife16 normal canım bazen geç bazen erken yumurtlayabiliyoruz, normalde bende 15 16. Günlerde yumurtlarım ama bu ay testle gördüm ki 13. Gün yumurtladım, ovülasyon testi yapmasaydım anlamıcaktım bile hemde yumurtlama belirtisi bile olmadı hiç🤷🏻♀️
Nurse_91 9uncu gun yapmaya başladım bugün 13uncu gün oldu çizgi hep aynı seviyede çizgide koyulaşma da yok azalmada yok
Ederen Nurse_91 canim asetin bittikten 1 gun sonra basla sabah 10 12 arasi genelde uygun aksam 6 8 test yapimindan 1 saat incesine kadar sivi aliminl olmamasi lazim yada sabah ilk idrar degil gunde 1 defa yumurtlamayi gorunce ve catlamayi gorene kadar devam ediceksin catlama yani yumurtladiktan sonra siliklesmesini beklemek testin her ay yumurtlama olmayabilir yada yumurtlama oldugunda uzun da surebilir normal durumlar iyi gunler
Nurse_91 Ederen ben hergun yaptım adetten sonra ama hiç bir renk farki goremedim testler arasinda acaba yanlış zamanda mi yapıyorum bilemedim şu ana kadar yaptığım testlerin silikligi hepsinde ayni☹
Gulcingezer Nurse_91 sizde daha yumurtlama ve catlama olusmamiz cok silik cnku once ikiside ayni koyuluga gekip snra t cizgisi silunmesi gerek