Buseeeee66 Liddle_mom ahaah araçtırıyodum bende 😀 çatlatma iğnesi oldum 14.gün beta 3.58 çıktı , ilk defa bu kadar yüksek çıktı yükselir mi acaba
Liddle_mom Buseeeee66 2 gun sonra tekrar kan ver yukselicegine eminim insallah hayirlisi 🥰olur ben 6 haftaliktim degerim 60000 falandi ben ogrendigimde