SerpilEsra bende 34+4 de hastaneye normal kontrole gittim kızım geceden başlamıştı bana sancı vermeye adet sancısı gibi böyle çok takmadım ama doktorum hazırlıklı ol her hangi bir duruma karşı dedi bende korkuyorum şuan eşim görevde sezeryana gün verildi ama erken gelecek gibi duruyor