Merhaba arkadaslar.. 38+5 haftalik gebeyim.. simdiye kadar 3 kez nst ye girdim ama dr lar sonucun iyi diyip yolluyorlar çizelgeyi.. neye gore iyi,nasil iyi olmali,nasil sikintili olmali,nasil sanci olmali ,nasil nasil anlamiyorum.. bu gun ilk kez aklima geldi de resmini cektim ama buraya nasil yukleyecegimi anlayamadim,beceremedim de.. bana bi yardımcı olurmusunuz resmi atabileyim buraya ve en azindan bugun ki nst sonucumu bilgileriniz dahilince cevaplandirin bana olur mu.. ama nasik resim atacagimi bilemiyorum