MerveNur- banada bugün ayrıntılı ultrason da iki böbrekte de ufak bir genişleme var ama çoğu erkek bebekte çıkıyor yinede takip edilsin dendi çok moralim bozuktu ama başka bir şey çıkmaması iyi birşey zaten başka bulgu yoksa doktorlar çok ciddiye almıyor. Hatta az önce bende aynı konuyla ilgili başlık açmıştım. Demekki çok sık rastlanan bir durum her gebelikte sıkıntı olsa insan nüfusunun çoğu sağlıksız olurdu diye düşünüyorum. Gerçekten çoğu düzeliyor demekki. İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız. Doktorlarımızın yorumlarını paylaşmak faydalı olabilir. İçimiz rahatlar en azından.