Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim. Çok şükür her şey yolunda ama böbreklerin ikisinde de büyüme görüldü. Her kontrolde ölçülsün doğduktan sonra da bikaç kere kontrole götürün. Yani peşinde durun boşvermeyin dedi ama ciddi korkutucu bi şey gibi de anlatmadı. Size de sorayım deidm başına gelen var mı zamanla geçiyor deniliyor galiba. Haftasına göre 4 mm olması lazımmış 9 mm çıktı.