Kızlar yozgatta iki doğum yapmış bir anne olarak yazıyorum. Her iki gebeliğimde de kadriye turguta gittim ama memnun kalmadım. Asla randevu saatine sadık değiller, aşırı bekletiyorlar. Özlem hanıma göre de çok yetersiz.
İlk doğumumu 2019da araştırmada yaptım, hiç birine hakkımı helal etmiyorum, korkunç bir doğumdu.
Takibimi Taylan hoca yapmıştı ama doğuma denk gelmedi. Emre Başer de iyidir ama polikliniğe pek çıkmıyor sanırım.
Detaylı için oraya asla gitmeyin, radyoloji çok yetersiz kalıyor detaylı için.
Araştırmanın hocaları iyidir ama pek denk gelemezsiniz, asistanlar bakar, hastanede tanıdığınız biri varsa veya özel paralı muayene olursanız görürsünüz hocaları.
Pandemiden sonra da iyice bozuldu diyorlardı, ebeler hala aynı mıdır bilmiyorum ama kadın doğum servisinden hiç memnun kalmadım.