Shewolf ben ona ilk 12. Haftamda gittim kadriye hanıma,tüm taramalarımı filan o yaptı ama detaylı ultrason için o zmn araştırırırken özlem hocaya denk geldim. Yorumlarını okudum hiç kötü yazan yoktu ayrıca bir ebe arkadaşım onunla aynı hastane de görev yapmış ona da sordum keşke kayseri de olsa ben ondan başkasına gitmem devam et demişti. Ki özlem hoca bildi plasentanın eski sezeryan dikişime yapışık olduğunu. Tabi ben korktum tekrar kadriye hanıma gittim o ne diyecek diye, yok öyle birşey seni korkutmuş aslında detaylı yapmaya hakkı yok vs gibi şeyler söyledi. Tabi benim yine içim rahat değil o zmn şehir hastanesinde perinatoloji doktoru vardı oğuz bey ona gittim. Özlem hoca ne dediyse aynısını söyledi ve takibe aldı. Ama şuan ne yazık ki yok gitmiş,bende perinatoloji araştırma da var diye öğrendim gittim ama bakmadı,asistanları baktı ve ani kanama olursa gelme buraya dedi. Şuan yozgatta sadece özlem hocaya gidiyorum ama riskli gebe olduğum için ankaraya da gideceğim önümüzdeki günlerde.