Babyandmom22 Annevecanliblog iyiyim canım hamilelikte bebek büyüdüğü için olurmuş. İlk zamanlar çok fazla ağrım oluyordu ağlıyordum yatamıyordum şimdi geçti ağrısı çok şükür. Hafifti benimki derecesi önemliymiş sanırım