HAFIZZ rabiaozsoyy Canım Ahsen ismi çok güzel kızım olsaydı bende Ahsen koyacaktım ama oğlum olucak sağlıkla kucağına al inşaAllah 🥰🥰
Cicilibicili Askiletotomsu üslubumuz kimliğimizdir👍🏻 Annemiz görüşleri merak etmiş sormuş ‘berbat’ yazmak sizce olmuş mu? Tavrın devamı halinde hesabınıza askı vereceğiz bilginiz olsun
dakpinar- rabiaozsoyy ben de kızıma Beril Ahsen ismini vercem canım inşallah özellikle AHSEN isminin anlamından dolayı 🥰
Prensesannesi27 Nzli-brfn00 ay benimle de paylaşır misiniz kizima bir türlü isim bulamadık neredeyse dogcakk
Ece003 rabiaozsoyy Ah sen ne güzel ne güzel gülüyorsun kız sen ne güzel ne güzel gülüyorsun 🎶🎶🎶 şarkısı geliyor ahsen ismini duyduğumda 🥰bence gayet hoş
rabiaozsoyy Askiletotomsu degisik bir bakis acisi bir o kadar da manasiz… yorum yapmaya bile gerek yok aslinda mutlu gunler dilerim size 🥰
Gulsen4224 rabiaozsoyy Bence çok hoş tabiki seninde içine sinmiş sen sesleneceksin miniğine sağlıcakla gelsin inşallah adıyla yaşasın🤲🏻💜
Sblatc rabiaozsoyy bende ahsen koymayı düşünüyorum. Yanına başka bi isim de bulursam koyarım belki. Şu an aklımda ahsen hüma var