anneyim_33 bizim de 12 çıktı 4 günlükken ama 12 iken bile bacaklarında bile vardı sanki şimdi doktor düşmüş dedi ama kontrolde ölçmedi kaç geliyor bilmiyorum ama keşke ölçtürseydğm diyorum hala sarı çünkü. Çok zor uyanıyor ya altını açıyorum ayakları ile oynuyorum burnunu sıkıyorum çok zaman alıyor çokk zor uyanıyor sarılık uyku yapıyormuş