yoncakns Moralim çok bozuk 3 günlük bebegim sarılığı çıktı. Yarın kontrolümüz var çok korkuyorum deneyimli anneler bana bilgi verir misiniz süreç ile ilgili
Haticesari35 yoncakns bizimde sarılık vardı canım devamlı emzir canım yarım saat bir saat arayla emzir bide ben şekerli su vermiştim az gözlerinin içi bile sarıydı şükür 1 ayda atlattık
Nymphadoraa yoncakns geçmiş olsun değeri kaç çıktı ? Devamlı emzirin, uyuyup kalmasına izin vermeyin. Doktorunuzun tavsiyelerine göre mama vermekten de çekinmeyin. Aç kalmasın sakın
bilnazo68o yoncakns geçmiş olsun canım 3 günlük nasıl belli oldu sarılık acaba. Doğumdan sonra kan şekerini ölçüpte mi sarılık dediler. Bende 4 gün oldu doğum yapalı aynıyız seninle herhalde. Biz daha gitmedik kontrole. Sürekli emziriyorum ama 🤔🤔
Engzlevlt yoncakns daha 20 gün önce ben buraya yazdım çok ağlıyordum sarlığı var diye çok ta yüksekti her gün gidiyorduk topuğundan kan alıyorlardı ölüyordum sanki bak canm çare gerçekten karnının tok olması hep emzir 20 dakkada bir uyanmayacaktır sütünü sağ kaşıkla ver zaten 10 çay kaşığı onun karnını doyurur bide 2 saate bir ben mama da veriyordum böyle geceleri hiç uyumuyordum böyle yaparak 18 den 13 e düşürdüm değerini bi gece de hep öyle yaptım 2 3 gün sonra geçti zaten
yoncakns Haticesari35 devamlı emzirmeye çalışıyorum yaırn doktor kontrolümüz var belki ek gıdaya başlarız
yoncakns Nymphadoraa 12 çıktı yarın doktorumuz ek gıdaya başlatabilirşm dedi o iyi olsun hiç sıkıntı değil çok üzülüyorum ya
yoncakns bilnazo68o bizim kontrolümüz vardı bugün ama evde de anlaşılacak düzeydeydi gözlerinin içi sarı yüzü sarı
Aslimummy Canım hiç korkma burada önemli olan nokta bebeğin çiş ve kakasını yapması. Vücutta bulunan bilirubin maddesi bu şekilde vücuttan atılıyor ve sarılık geçiyor. O yüzden maksimum 2 saatte bir süt ya da mama ile besleyerek tuvaletini yapmasını sağla.
yoncakns Aslimummy 2 saatte bir uyanmasa bile zorla uyandırıyorum Süt veriyorum kaka ve çişini de yapıyor ama sarılık çıktı beni üzen de bu sütüm galiba yetersiz gelmiş ben hiç farketmemişim inşallah geçer ya
anneyim_33 Aslimummy bizde 3 günlükken sarılık olduk şuan 8 gunluguz daha geçmedi sarılık bide uyandiramiyorum ayağından kidik da almıyor uyansa göğsümü ağzına alınca hemen de uyuyoe 😟
yoncakns Engzlevlt yaa bende öğrendiğim andan beri ağlıyorum çok üzüldüm yetersiz gelmiş gibi hissettim kendimi nasıl aç bıraktım diye çok üzüldüm. Yarın ek gıdaya başlayacağız bizde doktorumuzla galiba inşallah düşer
yoncakns Engzlevlt kaşıkla korkarım boğmaktan nasıl vermem gerekiyor emmişse fazla gelirse kusmaz mı Bir de kaşıkla deneyim ama korkarım galiba
Nymphadoraa yoncakns bizim yedi günlük kontrolde 12.5 tu. İki gün sonra 11 oldu. 17 den sonra hastaneye yatırıyorlar genelde üzülmeyin
Seminn yoncakns canım benim 😔benim kızmda 4 günlükken yatışı verildi 16 daydı sarılık ateş ve hızlı kilo düşüşü vardı 5 gün kaldı.sarılığı hemen düzelttmişler mavi ıslıkla ama kilosunun normale dönmesi için yatırdı doktor 5 gün. Süt sağıp götürdüm.ordan sonra mama meme veriyorum ben
yoncakns Seminn hem mama hem meme alıyorlar çocuklar dimi çok üzüldüm ya küçücük elinden kan aldılar içim gitti
Seminn yoncakns evet canım üzme kendini bol bol emzir onu orda bırakıp gitmek çok zordu bizim için keşke başta mama verseydim diye kahrettim kendimi ama bilerek yaptığım bişey değil yani sende kendini suçlama sütün etkilenmesin 🤗
yoncakns Seminn anne olarak direk kendimizi suçluyoruz ister istemez bende keşke direk mamada verseydim deidm ama ne bilim kendisi için sadece anne sütünün iyi olacağını düşünmüştüm