Pinaryyim Aysegull33 aslında pantolandan daha iyi pantolnu cok bol gymeyi sevmem elbisede tümden bol oluyo popom blli olmuyo yanında giyip deneyince akıllarına yatıyo bnm popom cok genişledi o yüzden kapatıcak şeyler işine geliyo 😀😀
Aysegull33 Pinaryyim elbiseyi once kendi gorecekmisss altına opak corap giyecekmisim de oylee ikna olacakmis😂 Öldurecek bu adam benii 😁
Aysegull33 Pinaryyim ya hiç deme esofmanda kendi aramizda giyebilirim ama. Misafire ayıp olurmuşşş falann. Adamın boyle tutucu halleri var işte. Halbuki siyah rahat bi esodmandan nolacak. Pantolon gibi duruyor diyorum ama gelde anlatt 😒😒
baharclk Aysegull33 Şu misafir varken eşofman bile giydirmeyen erkekleri bn çözemedm ya 🤔 neden acaba. Yani donla gezick dglsin güzl siyah bir eşofmandan noluck millet dışarı çıkıyo onunla. Bi arkadaşımın eşide öyle illa pantolon giydirck arkdşları bile glse.
Pinaryyim Aysegull33 görmeden benimkide aldırmaz canım alıştım onla seçiyorm artık popo kontrol yapıyo 😭😭😭😭🙈
Aysegull33 Pinaryyim ayy canımm vallahi tek degilsinn emin ol 😁. Saglikla yavrularimizi kucagimiza alalim da varsin adamları hoş gorüverelimm 😍
humaninannesi61 Ümraniye pazarına gidiyorum ben pantolon tarzı eşoflamanlardan aldım kendime bi kaç tanede tunik😌 Zaten göğüsten oturtmalı elbisem çok var. Öyle böyle geçti 😌❣ Son 60 gün🤰🏼
humaninannesi61 Aysegull33 Ay MaşAllah zaman su misali geçip gidiyor valla. Size de öyle olacaktır 😌❣
Aysealty Defactoda artık hamile kıyafeti yokmus🙄lcw dan aldm bende kot ama bana işte giymek için kumaş pantalon şık şeyler lazım bankacıyım malum bizde cok takıyorlar kıyafetlere hiç bisey bulamıyorm😔
Halidemat Aysealty Bende memurum kumaş kıyafet internette var modanisa. Com ve görsin. Com da ve trendyol da var
Gunesimveben Aysealty ben daha 2 hafta icinde defactonun internet sitesinden bi suru sey aldım. Ustelik her yerde hamilelerin giydigi askili pantolonlar cok pahaliyken defactonun sitesinde makul bi fiyata onu bile buldum
Asu33 ben pek fazla kilo almadığım için hala pantolonlarıma girebiliyorum beli için siyah bi body i karnımı örtecek kadar kestim.düğmenin kapanmadığı filan hiçbirşey belli olmuyor